Ваше місто доставки Київ?
Для доставки в нічний період замовлення потрібно зробити до 20:00.
Київ
  • UAH / Гривна
  • USD / Доллар
  • EUR / Евро
  • RUB / Рубль

Заміна та повернення

Політика обміну та повернення товару

Якщо коротко: Ми дотримуємося вимог законодавства про захист прав споживачів, тому ви можете обміняти або повернути товари належної якості протягом 14 днів після дня їх отримання, зрізані квіти протягом декількох годин (до початку в’янення), а товари неналежної якості протягом гарантійного строку (строку придатності).

Обмін та повернення товару належної якості

Ви можете обміняти товар належної якості (окрім зрізаних квітів та продуктів, що швидко псуються) без вказання причини протягом 14 днів після дня його отримання за умови, що такий товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та за наявності документу (в тому числі електронного), що підтверджує придбання товару у нас.

 

Обмін та повернення товару неналежної якості

Ви маєте право на обмін або повернення будь-якого товару (або складової частини) неналежної якості, придбаного на сайті, а також товару, що був доставлений з порушенням строків.

Звертаємо вашу увагу, що квіти (букети, квіти в коробці) швидко втрачають свій товарний вигляд та споживчі властивості, адже починають в’янути вже через декілька годин. Якщо ви вважаєте, що отримали букет неналежної якості або свіжості, будь ласка, повідомте нас про це не пізніше 24 годин з моменту отримання букету та додайте фотографії, які підтверджують цей факт, оскільки компанія не має можливості здійснювати контроль за умовами зберігання композиції або букета після їх отримання. 

Якщо букет, композиція або подарунковий кошик відрізняється від зображеного на сайті, це не є підставою для повернення/обміну, оскільки флористи можуть відповідно до свого творчого бачення дещо змінювати зовнішній вигляд замовлення зі збереженням всіх складових.

 

Як обміняти або повернути товар?

Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, зв'яжіться з нами за контактами, вказаними на сайті, та вкажіть номер замовлення, з приводу якого ви звертаєтеся. Ми розглянемо вашу скаргу протягом 24 годин з моменту звернення та можемо зв’язатися з вами для уточнення деталей.

Наша служба підтримки докладає всіх зусиль, щоб допомогти у разі виникнення неприємних ситуацій, тому просимо не надсилати скарги, що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи співробітників компанії.

Після розгляду та підтвердження вашого звернення, ми погодимо з вами місце та дату повернення. Обмін або повернення здійснюється у будь-якому разі не пізніше, ніж за 10 робочих днів.

Доставка товару в такому випадку здійснюється за наш рахунок.

Повернути або обміняти товар можна також за адресою у Києві - вул. Старосільська , 1, та у Львові - вул. Грабовського, 11..

 

Як і коли мені будуть відшкодовані кошти?

Ми повернемо сплачену вами вартість товару протягом 7 днів з моменту отримання вашого запиту на повернення.

Для повернення коштів ми використовуємо той самий спосіб, за допомогою якого ви сплачували за товар під час його придбання, якщо ми не домовимось про інше. 

 

Якщо у вас залишилися питання з приводу обміну та повернення, зверніться до нас за контактними даними.